Mendarat di Svarnabhumi pukul 8 kurang saparapat, malam. Tiga jam seperempat penerbangan Jakarta Bangkok hampir tidak terasa karena dilalui dengan tidur. Kaluar ti na pesawat masuk ke dalam bangunan airport yang megah dan terang benderang. Perjalanan dari pintu pesawat menuju counter imigrasi terasa panjang tapi menyenangkan karena koridor yang dilalui rapih, teratur, harum, tiis, dan ada toko-tokonya deuih, jadi bari cuci mata.
Sampai di area imigrasi, ternyata antrian sudah cukup panjang. Sekitar 15 menit menunggu, baru dapet giliran diperiksa. Aneh, setiap menemui antrian imigrasi saya selalu merasa nervous, rarasaan teh siga deuk dipariksa ku pulisi, atawa keur diteangan kasalahan. Teu diluar negeri teu di Indonesia, rarasaan teh aya we dokumen nu kurang.
Setelah diperiksa, paspor di cap, plok...plok...plok...., teuing palebah mana wae anu di cap teh, tuluy dipasrahkeun deui paspor teh. Plong....., ku lantaran teu aya bagasi tiasa langsung kaluar ka area publik. Sudah diniatkan ti Jakarta keneh, hoyong nyobian kareta api nu ti bandara ka Bangkok, yang baru beberapa bulan diresmikan dan tiketnya pun masih tiket diskon.
Mun ningali gambarna di internet mah siga nu sae pisan. Namina Airport Rail Link. Dipapay we papan penunjuk nu alhamdulillah jelas. Terminal kareta teh ayana di lantai panghandapna, di basement bangunan bandara. Untuk sampai disana, sangat mudah bahkan bila kita bawa koper nu gede sekalipun. Eskalatorna siga nu sok aya di tempat balanja, rata. Suasana bandara yang tertib, bareresih, dan nyaman, dengan petunjuk-petunjuk yang jelas, mendukung first timer untuk tidak akan tersesat. Mau pake lift juga ada.
Karena uang baht yang dibawa pecahan seribu, akhirnya saya beli dulu minuman dua botol serta satu snack sehingga dapat kembalian recehan. Dengan asumsi bahwa beli tiket kereta yang hanya THB 15 harus pake recehan. Begitu tiba di loket kereta api, nampaklah bahwa loket itu siap dengan pecahan uang berapapun yang kita bawa. Teu kedah ku recehan, bade ku sarebuan oge mangga. Loket na oge meni keren, petugasna ngarora keneh dandananna siga padamel bank. Dikacaan, eusina aya genepan kitu, masing-masing mayunan komputer.
Sampai di peron, ngantosan sekitar 10 menit. Kereta berangkat setiap 15 menit. Jarak yang ditempuh dari bandara sampai stasiun di pusat kota sejauh 28 kilometer lebih sedikit dengan delapan stasiun perhentian. Waktu tempuh ti bandara dugi ka kota (setelah mencoba dua kali), sekitar 28 menit dengan waktu berhenti di setiap stasiun sekitar 30 detik. Rel anu dibawah tanah ngan nu di bandara hungkul, kaluar ti bandara sampai ka kota mah si rel teh ayana di luhureun jalan raya. Kecepatan maksimal adalah 160 km/jam, ini saya tahu bukan dari melihat speedometernya tapi info dari web nya, he he he.
Jol kareta datang, blus ka na kareta, euleuh meni resep. Kareta teh meni beresih...sih...sih. Modern model na teh. Satu rangkaian kareta terdiri dari tiga gerbong dan tiap gerbong mampu mengangkut sampai, mun saya teu salah mah, ah sabaraha nya harita teh, hilap deui.
Jumlah tempat duduk tidak terlalu banyak, seueur disadiakeun kanggo nu tatih. Oh iya, yang saya ceritakan ini kareta anu kelas ekonomi. Mun nu express na, teu eureun-eureunan di unggal stasion, tapi langsung. Nu express mah calik sadayana tapi ongkos na oge langkung awis. Nyaan eta kareta beresihna. Sengaja saya colek bagian bawah jendela yang biasanya berdebu. Bersih friend! Tidak ada debu. Bahkan bagian yang dekat kaki juga saya lihat beresih. Cle calik dina korsi anu minimalis tapi hipu bari ningalian penumpang nu sanes... :)
Geuleuyeung kareta maju, karaos ngebutna. Kaluar ti na taneuh, tuluy naek ka na trek nu ayana di luhureun jalan. Tambah laluasa ningali pemandangan kaluar. Duka pedah area caket bandara, duka di seluruh Bangkok seperti itu, jalan teh lalega, caraang ku lampu jalan. Sigana mun mobil teu dilampuan oge moal poek. Di tiap-tiap stasion kareta teh eureun, nurunkeun jeung naekkeun penumpang. Akhirnya tibalah di Phaya Tai Stasiun, tungtung jalur. Rada hanjakal oge naha enggal-enggal teuing meni tos dugi deui, padahal sedang menikmati.
Nyaan teu rugi pisan mayar opat rebu lima ratus rupia teh. Turun didieu, di lantai 3. Turun salantai ka lantai dua, nyambung ka na kareta kota Bangkok. Kareta kota Bangkok namina BTS Skytrain. Mun nu tadi mah Airport Rail Link, nu ieu mah Skytrain. Terdiri dari dua jalur yaitu jalur Sukhumpit yang melayani Bangkok utara sampai Bangkok Timur, dan jalur Silom yang melayani Bangkok barat ke selatan. Kedua jalur bertemu di Stasiun Siam nu mangrupakeun stasiun central.
Kaayaan stasion estuning bareresih, teu aya runtah, teu aya puntung rokok da teu kenging ngarokok. Pelanggaran akan didenda THB 2000, sekitar genep ratus rebu rupia. Ngajanteng heula di stasion BTS teh, ningalikeun kumaha carana meuli tiket jeung asup ka stasiun. Didinya teh aya mesin tiket sababaraha unit. Aya oge loket nu dijaga ku petugas. Penumpang teh aya nu langsung ka mesin tiket, pencet sana sini, masukin uang, tiket kaluar, ambil lalu pergi ke arah pintu otomatis, masukin tiket, pintu terbuka, ambil lagi tiketnya, lalu jalan ke arah tempat ngantosan kareta.
Aya oge nu ka loket heula. Ah ambil gampangnya sajah, antri we di loket. Masihkeun artos THB 100 ka petugas, diuihkeun deui ku artos, nganggo artos kertas pecahan duapuluh jeung koin pecahan 10 jeung 5. Teu ngitung harita teh yen jumlahna tetep 100. Bingung abdi teh, mana tiketna...., bade uih deui ka loket nu antri meni seueur, ah teu raos atuh jeung yakin yen teu mungkin petugas stasion salah. Setelah merhatikeun penumpang nu katingalina urang dinya, singhoreng memang setelah dari loket teh tuluy meser tiket na mah di na mesin, nganggo artos koin. Jadi, si loket teh sanes tempat jualan tiket tapi tempat nukeuran artos, beu!! Teu maca abdi teh, di na kaca aya seratan 'change only'. Untung can complaint....
Tos apal kitu mah langsung we ka mesin, pencet zona stasiun tujuan, lebetkeun recehan, candak tiketna, geuleuyeung we lebet ka peron tempat ngantosan. Teu lami jol we kareta Skytrain teh. Sami geningan siga kareta nu ti bandara..., muhun sami modernna, sami bareresihna. Penumpang kareta teh sanes ngan potongan Asia hungkul, tapi seueur bule na. Lamun urang naek TransJakarta mah pan eusina jauh lebih banyak urang Indonesia na nya, ari na kareta ieu mah meureun aya ka na saparapatna urang bule. Jadi na kareta teh aya nu nyarios bahasa Thailand (meureun), aya nu nyarios bahasa Inggris, aya oge nu nyarios duka bahasa nanahaon da teu ngarti.
Ngan dua stasion kareta tos dugi ka Stasion Siam, 5 menit meureun. Turun we, da kedah ngalih ka jalur kareta Silom. Tujuan teh nyaeta ka hotel tempat Ninin mondok, hotel Shangri la anu tempatna deukeut stasion Saphan Taksin. Stasion ieu teh ayana di jalur kareta nu hiji deui. Teu lami ngantosan, jol we kareta nu bade ngalangkung ka stasion tujuan. Clak naek, geuleuyeung deui. Ngan sekitar 15 menit meureun, ngalangkungan 6 stasion, dugi we ka Saphan Taksin.
Nyaan pengalaman yang menyenangkan naek kareta di Bangkok teh. Murah, mudah, cepat, bersih, aman, penumpangna saropan..., sok kurang naon deui ari geus kitu? Stasion-stasionna aya di tempat-tempat anu strategis. Kadang-kadang ti stasion ka mall teh teu naek turun heula tapi langsung aya jembatan nu nyambungkeun. Total perjalanan dari airport dugi ka hotel tujuan, dengan diselang ku ngajanteng heula, teu dugi ka sa jam dengan biaya hanya THB 50 alias Rp 15 rebu. Sedap kan??
Numpang promo ya Admin^^
BalasHapusajoqq^^com
mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
mari segera bergabung dengan kami.....
di ajopk.club....^_~
segera di add Whatshapp : +855969190856